For nogle mennesker bliver deres levebrød skabt gennem deres passion og hobby. En fritidsinteresse der omsider bærer frugt, og ikke længere blot er på hobbyplan, men snarere fungerer som en fuldtidsbeskæftigelse. Eller i hvert fald udmunder i et mere seriøst foretagende, hvor de ugentlige timer bliver optimeret markant – og hvor ens personlige hobby og passion i langt større grad får lov til at fylde i dagligdagen.

Der findes flere smarte og effektive måder at skabe større fokus på ens virksomhed og brand. Nogle ganske enkle tiltag der er gode at have med i sine overvejelser, når ens hobbyvirksomheden tager det store skridt og bliver mere seriøs.

Hos letusprint.dk finder du en lang række forskellige muligheder, hvor du kan få trykt dit firmas logo. En simpel måde der bidrager til et større kendskab samt tiltrækker fokus på virksomheden, samt det den står for.

Jeg vil her opremse mine favoritter – omend der er mange gode bud og at det vigtigt at vælge de løsninger, der giver bedst og mest mening for ens virksomhed.

Sæt dit logo på vandflaskerne

Det er ganske nemt og enkelt at anvende vandflasker, hvis du ønsker at sprede dit budskab. Langt de fleste mennesker sætter stor pris på en lille forfriskning, såsom vand, hvorfor det giver utroligt god mening at uddele vandflasker med logo. Det gode ved denne løsning er også, at de fleste mennesker tager vandflasken med hjem og bruger den igen. Det betyder også, at det formentligt ikke blot er vandflaskens ejermand, der ser logoet. Dette er en nem og effektiv måde at sørge for at få flere øjne i ens retning.

Desuden anbefaler jeg at man også vælger at anvende de mere permanente drikkedukke – disse kunne man eksempelvis overveje at dele ud til fodboldstævner eller andre sportsarrangementer.

Lidt godt til ganen

Sørg altid for at tilbyde dine kunder – eller potentielle kunder – lidt godt til ganen. Hos Letusprint kan du nemlig også fåNår din passion også bliver din levevej  printet logo på eksempelvis bolcher. En lille, fin gestus de fleste vil sætte stor pris på. Det gode ved denne løsning er også, at de fleste ofte tillader sig at stikke lidt ekstra i lommen. Når så de finder bolcherne, ganske tilfældigt, efterfølgende, vil de blive glade for den lille og uventede overraskelse. Det betyder også, at de automatisk vil forbinde dit brand med noget positivt, fordi deres mindset er positivt stemt overfor den lille overraskelse, som du tilbød dem.